Ako nakupovať
Nákup v internetovom obchode
- Vyberte si žiadaný tovar, prípadne sa prihláste do systému
- Ak máte o produkt záujem, zadajte počet kusov a kliknite na ikonku "Do košíka". Takýmto spôsobom môžete vyberať a pridávať do nákupného košíka ďalšie produkty.
- Ak chcete ukončiť nakupovanie, kliknite na ikonu nákupného košíka v hornom navigačnom menu. Získate prístup k obsahu nákupného košíka, v ktorom môžete dodatočne odoberať alebo meniť počet produktov. Ak ste s výberom spokojní, kliknite na tlačidlo "Pokračovať".
- Zvoľte spôsob dopravy a platby
- Zadajte dodacie údaje a kliknite na tlačidlo "Pokračovať" (Ak ste prihlásený a máte už nastavený účet, políčka sa Vám vyplnia automaticky).
- Po skontrolovaní všetkých údajov a odsúhlasení obchodných podmienok odošlite objednávku kliknutím na tlačidlo "Odoslať objednávku s povinnosťou platby".
- Po odoslaní a spracovaní objednávky bude na Váš e-mail obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky prevádzkovateľom. Na uvedenú e-mailovú adresu vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.
- Váš tovar Vám bude doručený na základe dodacej lehoty.
Doprava zásielok
Dopravu zabezpečuje kuriérska spoločnosť DPD. Zásielka je odoslaná do 48 hodín v závislosti od vybranej možnosti platby a skladových zásob zobrazených pri produkte.
Platba za objednávku
Platbu za objednaný tovar je možné vykonať v hotovosti priamo v sídle našej firmy, na bankový účet IBAN SK50 0900 0000 0001 8957 2896 so zadaním variabilného symbolu objednávky alebo cez okamžité platby s využitím platobnej brány Gopay s možnosťou platby kreditnou kartou.
Osobný odber
V priestoroch firmy na Družstevnej 40 (Areál družstva), Slovenský Grob 900 26.
Informácie o produktoch
Produkty na eshope obsahujú všetky dôležité informácie ako je obrázok, popis, parametre, rôzne identifikačné kódy a v niektorých prípadoch návody, alebo technické dokumenty na stiahnutie. V prípade akýchkoľvek otázok ku konkrétnemu produktu je možné využiť kontaktný formulár.
Poistenie tovaru
Tovar je poistený v rámci prepravnej spoločnosti na hodnotu tovaru, ktoré obsahujú zásielku. Poistenie platí na dobu počas prevozu až do doby, kedy je tovar k zákazníkovi doručený. Pred prevzatím tovaru od doručovateľa odporúčame pozorne skontrolovať balík alebo obal zásielky. V prípade, že je zásielka poškodená odporúčame túto informáciu zaevidovať cez dostupné možnosti doručovateľa prípadne zásielku ihneď reklamovať ako škodovú udalosť na strane doručovateľa.
Vrátenie tovaru
Na akýkoľvek tovar v našom eshope poskytujeme záruku na vrátenie tovaru do 14 dní od doručenia tovaru. Podmienkou je nepoškodený tovar s originálnym balením bez známok používania. Pre vrátenie takéhoto tovaru vyplňte formulár odstúpenie od zmluvy uzavretej na ďiaľku ktorý nám spolu s kópiou faktúry zašlete na email v sekcii Kontakt.
Reklamácia tovaru
Na všetok tovar poskytovaný v našom eshope poskytujeme záruku 24 mesiacov od zakúpenia tovaru. V prípade reklamácie prosím prejdite do sekcie Reklamácie (registrovaný užívateľ) alebo vyplňte formulár na Reklamačný protokol, ktorý nám spolu s kópiou faktúry zašlete na email v sekcii Kontakt.
Servis tovaru
Niektoré produkty majú sieť svojich autorizovaných servisov. Riešenie problému v záručnom ale aj pozáručnom servise tak môže byť pri autorizovaných servisoch rýchlejšie a lacnejšie. Sieť vybraných autorizovaných servisov Vám poskytneme ak nás budete kontaktovať.